sreda, 6. februar 2008

Pa te mam!

Flash namreč!
Sprva sem se zanimal za nakup Canon Speedlite 430EX, a prsti so me še nekoliko bolj zasrbeli in, ko sem zagledal v Canon Speedlite 580EX, sem bil že praktično odločen, da bom bolj odprl denarnico (sicer skoraj dvakrat bolj :/ ) in kupil flash kot se zagre.
Spomnil sem se na slovenskega foto mojstra Matjaža Intiharja, ki mi je že pred časom ponudil možnost, da mi pri nakupu foto opreme lahko pomaga z ureditvijo kakšnega popusta. Povprašal sem ga o tem flashu in že naslednji dan sem dobil odgovor od trgovine 3A, kjer so mi prijazno odgovorili, da 580EX ni več v prodaji, saj ga je nasledil model 580EX II. Super, sem pomislil, a tudi cena je poskočila za skoraj 100 €. Jajks! Matjaž mi je uredil skoraj 10% popusta, jaz pa sem takoj oddrvel na Zaloško 161, kjer sem flash tudi prevzel.
Po nekaj dolgih minutah čakanja, da so se mi akumulatorske baterije vsaj malo napolnile, sem v flash pognal vse štiri baterije, ga namestil na fotoaparat in začelo se je testiranje. Prvi občutki (in tudi nadaljni po približno 1000 posnetih fotografijah z uporabo flasha) so več kot odlični!

25. januarja je moja najmlajša (in hkrati najstarejša :) ) sestra diplomirala in zgornja slika zgovorno priča o tem, da je bilo veselje, ki ga je bilo potrebno splahniti z kozarcem penine, neizmerno.

2. februarja pa smo se družina v pomanjšani različici odpravili v Maribor na praznovanje 60. rojstnega dne maminega brata Milana. 580EX II se je izkazal, izkazale so se tudi Sony-jeve baterije, ki ga polnijo, da ne govorim o "štiristotki", ki se v kombinaciji z "draguljem" vedno odlično izkaže ;)

Ni komentarjev: