torek, 15. januar 2008

Spletna stran in zresnitev pri blogu :)

Po doooolgem doooolgem času spet objava na mojem blogu. Na blog sem namreč - po pravici povedano - pozabil. A zdaj se je moje ukvarjanje s fotografijo nekoliko resneje začelo, kar solidno sem se opremil s fotografsko opremo (prejšnji teden sem nabavil objektiv Canon 17-40 F4 L USM, v zelo kratkem pa bo sledil še nakup bliskavice Canon Speedlite 580EX ali 580EX II), v intenzivnih pripravah pa je tudi moja predstavitvena spletna stran, ki je zaenkrat še na začasnem naslovu, a bo, ko bo končana, dobila tudi svojo domeno (predogled začetne strani mojega homepage-a je na spodnji sliki).


V času moje odsotnosti iz tega bloga sem si ustavaril tudi svoj račun na DeviantART-u, a ga v časovni stiski, ki me je pestila nekaj časa, nisem uspel še konkretno napolniti s svojimi slikami - se pa bo to v kratkem zgodilo.

Zdaj pa vam predstavljam še nekaj mojih fotografij iz začetka moje "foto kariere" (slike so posnete z mojim prvim digitalnim fotoaparatom HP Photosmart 735.


Potrudil se bom, da se bom na mojem foto blogu, kjer bodo tudi NE-foto teme, zresnil glede stalnega objavljanja :)

Ni komentarjev: