četrtek, 7. februar 2008

Poznojanuarski sprehod

Ker imam ravno (kar) nekaj časa viška, v posteljo pa se mi še ne mudi, si bom vzel še par minut za predstavitev moje kratke fotoreportaže, ki se je zgodila proti koncu januarja.
Najprej je takoj po sobotnem kosilu bilo na vrsti čiščenje obeh Bavarcev. Namen je bil dober - oba temeljito očistiti zunaj in znotraj. A na njuno žalost temu ni bilo tako. Prvega sta si zaželela starša ravno, ko sem zaključeval prvo hitro pranje zunanjosti. Želji sem ustregel in si z mislijo, da se bom naslednjega res konkretno lotil, sem si pripravil karavana. A tudi karavan ni doživel načrtovanega temeljitega čiščenje. Dolgo in močno popoldansko sonce je namreč ven zvabilo mojega zvestega sopotnika in tako sva se odpravila na kratek fotolov, katerega plodove vidite spodaj.

Po vrnitvi iz sprehoda, sem najprej odložil torbo s fotoaparatom in se zapeljal en krog z avtom, temu pa je sledil še photoshooting naše muce, ki kar naprej vsakodnevno pozira in se nastavlja pred fotoaparatom bolj kot kakšni plačani modeli. :)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

luškan muc edino moti pri prvih slikcah ker zgleda kot da bi imel zaprto levo oko